Stan..

Ja kl 10 så mötte jag å Lilleman upp Camilla på stan sen gick vi å glodde runt lite.

Hon shoppa loss som vanligt :) Själv hitta jag inte ett skit till mig lr inget jag trivdes i ialla fall men de va likadant när jag väntade Markus...

Men jag hittade ett så tufft linna till lilleman som jag bara va tvungen att köpa..

Sen kom Dennis ner å gick me oss en stund sen drog han å träna även han shoppade lite grann..

Sen tog jag å camilla en glass å satt oss i solen sååå skönt de va.. Jag å lilleman delade så klart på min bägare :)

Sen titta jag på kl å då va hon 13:15 å då va de bara för mig å springa hem å byta på lilleman å fixa lite mat för hans farfar skulle ju komma vid 13:40 å ta en låång promenad me lilleman, så nu sitter jag här barnledig till 15:40..

Väntar på att min sena lunch ska bli klar sen vet jag inte om jag bara ska njuta av solen eller om jag ska fixa lite här hemma får se vad som lockar mest efter att jag fått i mig maten :)

 

Lillemans tuffa linne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0