Sommar..

Ja nu är fan sommaren här å gud så härligt...

Idag har jag vart duktig å tvättat 3 maskiner me tvätt vill försöka tvätta undan så mycket som möjligt ur tvättkorgen.. Sen startade jag diskmaskinen åxå :)

Sen vid 14 taget så kom Puttes pappa å tog lillprinsen på en promenad dom va ute till 15:30 å då passade jag å erika på å sätta oss i parken å sola lite å de va sååå skönt..

Sen när putte sluta så åkte vi till öb å köpte tårtljus till på söndag..

Puttes pappa sa att han kunde ta en runda me prinsen i morrn me å de tackade jag givetvis ja till för då ska jag försöka röja lite här hemma så de inte e allt för mycket å göra på lördag..

 

Sen har vi vart på växtriket å köpt en stor chili planta förr 200 å en tomat planta för 60 kr så nu är de sååå fint på balkongen :) Hoppas de blir fint väder nu så plantorna växer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0