Sååå trött..

Jag såg på Markus att han va trött så jag la honom i sin säng, å så gick jag för å starta en maskin tvätt å så börjar han tok gråta å då tänkte jag jaha han är övertrött..

Så jag tog upp honom å han vart lugn å började mysa mot min axel, älskar när han gör de..

Sen va inte de heller bra så då satt jag honom framför nalle puh å han va nöjd så då startade jag diskmaskin å gjorde iordning min lunch å sen vart han ledsen igen så då la jag honom i sängen me en flaska välling han brukar ha lättare för att somna om han har sin välling där så nu får vi se om han somnar han e tyst i alla fall..

Skulle va bra om han sov lite innan hans farfar kommer å hämtar honom för dom brukar ju härja runt på gräsmattor å i lekparker skulle va synd om han missa de för att han somna i vagnen så hoppas han sover innan så han orkar vara vaken när dom e ute..

Får se om de blir å ta tag i markus rum när han e iväg, fick ont i magen lillen där inne har vart på bushumör idag :) Eller om jag bara lägger mig å vilar de återstår att se de e ju ett tag kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0