Sååå ARG och LEDSEN

Ja jag är riktigt arg och Ledsen...
Våran kyl har ju pajat de e 20 grader varmt i den så all mat är ju förstörd bara å kasta allt å de känns ju lagom kul eftersom vi va iväg å handlade i fredags å igår...

Nån ska betala för maten som blivit förstörd antingen får hyresvärden göra de eller försäkringsbolaget jag skiter i vilket men nån ska göra de så är det bara...

Jag ringde putte kl 9 i morse å sa att kylen e varm han ringde fastighetskötaren direkt å han ringer på dörren strax innan 11 å konstaterar att kylen e paj men hålla de sa ju putte i telefon...
Å så ringer han ett samtal till nån som antagligen ska komma å laga den för dom e väl för snåla för å ge oss en ny... Å den idioten har inte hört av sig än...
Å då tänket jag så här men hallå maten som står i kylen då....
Men den verkar ingen bry sig om....
Men jag råka ut för samma sak en gång i fröslunda men den maten fick jag pengar för som vart förstörd då så de ska vi fan ha den här gången åxå å speciellt eftersom dom inte verkar ha bråttom å fixa kylen heller...
IDIOTER....

Å jag som va sååå sugen på sill å färskpotatis till lunch men de e ju bara å glömma jag äter ingen sill som har stått ett par timmar i en kyl som har en temperatur på 20 grader, då blir man väl dö sjuk...

Fan så arg å ledsen jag är....


Kommentarer
Postat av: Anonym

hade också vart arg..det ska hyrsvärden betala../ minna

2010-06-22 @ 07:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0