Pressa pressa pressa

Ja jag ska pressa i solen som bara den när lilleman är ute på äventyr med sin farfar :)

Gäller att passa på när man är barnledig för de blir inte så mycket solande när lill prinsen är hemma..

Jag har plockat undan disken nu när lill prinsen sover så jag kan va ute i solen me lite gott samvete sen..

Tror nästan jag skulle behöva väcka honom snart för vill få i honom lite mat innan han beger sig ut men han blir sååå himla grinig när man väcker honom så då kommer han ändå inte å äta nåt :(

Får hoppas han vaknar snart annars får jag skicka med en flaska välling ut så får han äta när han kommer hem igen.. Men har jag tur så vaknar han snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0