Ömmar..

Ja mina bröst har börjar ömma nå fruktansvärt..

Ibland kan jag knappt ha topp lr bh på mig för att de gör så ont... Jag hade aldrig ömma bröst när jag väntade Markus utan då började dom bara läcka en massa bröstmjölk helt plötsligt å de va ett tag kvar tills de va dags för honom å komma ut så jag fick gå me läckande bröst ett tag då hehehehe..

 

Å nu ömmar dom nå fruktansvärt..

Denna graviditet å graviditeten me Markus har vart helt olika vilket är jätte kul..

Me Markus spydde jag å mådde sååå dåligt dom första 5 månaderna, den här graviditeten har jag mått lite illa till å från men inte ens i närheten om man gemför när Markus låg i magen å jag har inte spytt en enda gång så här långt.. Å nu ömmar brösten som tusar de gjorde dom inte med Markus..

Det är kul å gemföra för dom säger ju att ingen graviditet är den andra lik å de verkar ju stämma ganska bra :)

 

Bild på mig å magen men en dålig sådan de e så svårt å fota själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0