Jojo...

Markus hade ju ganska hög feber mesta dels av dagen/Kvällen igår den har verkligen vart som en jojo..
Så jag har sovit riktigt dåligt har ju vart rädd att den skulle stiga över 40 grader under natten så jag har vart uppe var 3-4 timme å kännt på honom å försökt få i honom lite vätska å tempat honom så klart...
Han hade även väldigt svalt i sitt rum under natten så de gjorde nog susen för han har sovit hela natten de e jag som har fått väcka honom när jag ska tempa honom å få i honom vätska å så har han somnat om lika fort igen men jag har ju vart så orolig så jag har ju legat å halv sovit hela natten..
Men man får någar super krafter när man e mamma man klarar sig utan sömn visst e de tufft men man klarar de..
Å de e ju sååå jobbigt när ens barn e sjuka å man kan inte göra nåt för å lindra för dom man känner sig så maktlös det är hemskt...

Jag kommer självklart tempa honom vid varje blöjbyte idag för å hålla koll på tempen kommer skriva upp temperaturerna på ett papper åxå så jag har koll de kommer jag även göra me allt han får i sig för jag vill ha sten koll...

Nä nu ska jag mysa vidare med min sjukling han e så kelig nu när han har feber..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0