Jobbigt...

Markus va feber fri imorse när jag tog upp honom men nu har han feber igen :(

Så himla jobbigt att de ska gå upp å ner hela tiden...

Men han hade inte alls hög feber nu så jag avvaktar me å ge honom alvedon...

Tycker bara sååå synd om honom stackarn..

 

Ja la honom nyss i sin säng me en flaska välling jag hoppas att han får i sig hela den å att han somnar en stund för de behöver han nu när han har fått feber igen...

 

Jag väntar även på att Erika ska höra av sig hon skulle komma förbi idag..

Ska se om vi kanske kan ta en promenad me lilleman om hon kommer för tror han skulle behöva komma ut en sväng för idag e de såå svalt å friskt i luften riktigt skönt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0