Hormoner eller????

Jag är bara så trött, arg å ledsen på allt å alla idag känns de som..

Jag blir mer å mer lätt retlig å känslig, antar att de e graviditets hormonerna som börjar spöka eller???

Men jag hade inga såna när jag vänta Markus.. Nu kan jag börja gråta för ingenting eller bli skit förbannad på nån utan nån direkt anledning vilket är ganska jobbigt..

Jag kan bli hatisk mot en person under några timmar eller under en dag utan anledning å sen bara försvinner allt, jätte konstigt är de nån annan som känner/eller har kännt som jag???

Eller är det jag som är knäpp???

Idag vill jag bara stänga in mig å bara strunta i alla andra å bara vara arg å irriterad på alla..

 

Så tycker ni jag är otrevlig eller nåt i dag så får ni ta det för det är en sån dag för min del idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0