hemma

Ja nu har jag fått hem min prins igen..
Han hade haft jätte kul med sin farfar vilket gör mig super glad..
Vill ju att han ska ha en nära relation till sina mor å far föräldrar.. Men me min mamma lär de nog aldrig ske...
Nu väntar han på att sin pappa ska komma hem de e en av högpunkterna under dagen för honom när pappa kommer hem :)
Å Putte lyser upp lika mycket han när han får komma hem till sin lilla skatt... Äkta kärlek kallar jag det..

Vi ska nog åka iväg till Mc donalds lite senare å äta vette fan om man orkar laga nån mat idag å deras burgare är ju super goda när man e sugen på dom å jag e fan lite sugen så de kommer sitta fint...

Lilleman ska vara me sin farfar ett par timmar på lördag så jag å putte kan fixa lite inför söndagen i lugn å ro.. För på söndag är de en STOOR dag här hemma.. Våran lilla prins blir stor å fyller 1 år.. Gud va tiden har gått fort alldeles för fort tycker jag.. Jag minns som jag sagt tidigare förlossningen som om den va igår... men de är snart ett helt år sen helt sjukt...

Nä nu ska jag pussa på min son som ser sååå söt ut på golvet <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0