Fick stanna hemma

Ja de vart ingen promenad för Markus..

När han vakna upp från sin tupplur så såg jag på honom att febern hade stigit för man verkligen såg att han va jätte varm, å mycket riktigt när jag lyfte upp honom så kände jag att han va bränn het så de va ju in i badrummet å ta tempen direkt å mycket riktigt hade febern stigit nu har han 39,9 i temp så de va ju å avboka promenaden direkt å få i markus Alvedon..

Han har även fått nypon soppa å de dricker han bra av så de är kanon för dom måste ju få i sig vätska när dom e sjuka.. å den e ju kall så jag förstår att den lockar mer än vällingen..

Ska tempa honom igen när Putte kommer hem å se om febern har sjunkit har den inte de så ringer jag sjukrådgivningen...

 

Ja de va lite uppdatering jag återkommer så klart om hur de går med hans feber..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0