Feber...

Ja idag har Markus lite feber :( 38,5 grader visade tempen..
Så han åt dåligt me frukost vilket jag förstod att han skulle göra me tanke på va tempen visade..
Så Mackan hoppade han över men nyponsoppan slank ner skönt de i alla fall..

Solen tittar fram även idag...    Nice
Men jag vet inte vad man ska hitta på idag..
Lilleman ska ut me sin farfar vid 14 taget kan vara skönt för han å komma ut men blir febern högre så får jag så klart ringa å avboka...
Men han är pigg å så, så de e ingen fara än så länge..
Å lilleman brukar klara av febern väldigt bra tycker jag.. För han leker på å pular me sitt som vanligt..
När jag har feber då ligger jag bara å vill vila å sova...

Hoppas han blir feberfri snart i alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0