Diggar me Pappa..

Ja vi har vart iväg å handlat lite smått..

Å i bilen lyssnar vi på musik som vi alltid gör å jag kunde inte hålla mig för skratt när jag såg att markus å putte digga musiken ihop de såg så tok sött ut..

Nu har jag äntligen planterat mina smultronplanter på balkongen får hoppas att de kommer en massa goda smultron åxå :)

Jordgubbsplantan vi köpte har gett lite jordgubbar å gud så goda dom har vart hoppas på att de ska komma fler får hålla tummarna..

Nu väntar jag på att tomatplantan ska bidra me lite goda tomater..

Chila plantan e full me frukt men dom e inte riktigt klara än så vi väntar på dom åxå..

De lär ju låta som jag har värsta odlingen på balkongen hehehehe.

Vi har även fyllt på gasolen så nu kan man grilla igen :) Å så fyllde vi även upp ena dricka backen.. Kan vara gott me en riktigt kall dricka om de ska fortsätta å vara så här varmt...

Jag fixade ju me disken idag nu ser de ut som en bomb igen hur fan kan de va möjligt??? Ska man behöva greja me disken 100 gånger om dagen om man vill ha de fint??? Fan vem pallar de...

Får se om jag orkar ta de idag eller om jag skjuter upp de tills imorrn..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0