Dagen/Kvällen..

Ja dagen har ju vart lite upp å ner jag har vart väldigt känslig idag men de vart bättre när min Älskling Patrik kom hem.. Undra om de e hormonerna som börjar spöka redan för de har verkligen vart en berg å dalbana med mina känslor idag...

Jag har även funderat en del om vilka jag vill ha i mitt liv å inte.. Framför allt vilka som är värda att ha en plats i mitt liv... Jag hatar skit snack så dom kommer petas undan de e inga jag kommer umgås med...

Markus har vart helt underbar idag glad hela dagen så dagen har bestått av en massa bus å mys å pussar när han inte har sovit förstårs :) Sen har han gett mig 3 bajsblöjor idag hehehehe min buskille...

Nu på kvällskvisten har det badats som vanligt..

Sen vi köpte den där polen åt lill prinsen så vill han bada varje kväll annars blir han jätte ledsen sååå söt..

Så de blir ett bad för hans del varje kväll innan de e dags för läggning å han tok älskar de man skulle kunna tro att han är ett litet vatten djur hehehehehe.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0