Dagen/Kvällen

Ja nu är kvällsrutinerna gjorda :)
Markus har badat, ätit å ligger nu i sin säng..
Vi har ätit middag å fixat lite här hemma..
När Putte kom hem från jobbet åkte vi till babyproffsen å köpte lite grejer för å göra de barnsäkert, köpte även klossar till lilleman å en nappflaska till lillen i magen sen köpte jag en ny diskborste till nappflaskorna å de kalaset gick på 600 kr som hittat hehehehehe.

Så vi har fixat lite här hemma vi har fixat alla eluttag så dom inte e farliga för lilleman längre, fixat kanterna på vardagsrummsbordet å fixat en del av skåpen... Tar resten imorrn..

Jag är ganska trött vilket kanske inte e så konstigt eftersom lilleman tyckte att jag skulle gå upp kl 07 imorse..
Ibland sover han till 10 å ibland vaknar han 07 han e för söt...
Hoppas han sover lite längre imorrn i alla fall :)

Markus farfar ringde nyss dom kommer å tar ut honom på lite äventyr imorrn vid 14 taget..
Lilleman kommer att bli sååå glad han älskar att vara ute på äventyr med sin farmor å farfar..
Hoppas jag är pigg då så jag kan få lite gjort eller sola lite på balkongen kanske om solen tittar fram :)
Jag tänkte i alla fall tvätta lite imorrn å så skulle jag vilja rensa å fixa lite i lillemans rum får se hur mycket ork å motivation som finns...




Dagens middag kokt läskfile å färskpotatis





Lilleman utforskar sina nya klossar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0