Dagen..

Ja idag fick jag ett mess av syrran strax efter att jag hade vaknat å hon tyckte vi skulle gå en runda på stan å den idden va ju så klart me på :)

Så jag hoppade in å ducha å gjorde lilleman klar rasta jason å sen gick vi å mötte henne..

Sen gick vi en vända på stan å jag hittade lite kläder till lillen i magen :)

Så söta de e nog lillens bb kläder hehehehe. Kommer bli så tuff i dom..

Sen efter stan gick ci till gamla stan å glodde lite å efter de blev de en runda inne på barnens hus..

Finns ju sååå mycket fint man blir ju helt knäpp hahahaha.

Efter de gick vi hit hämta filt å lite annat smått å gott sen gick vi å satt oss i parken å bara njöt av de fina vädret..

Lilleman älskar att vara ute min lilla vilde...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0