Besviken..

Läste nyss min systers blogg å jag vet att de inlägget är riktat mot mig vilket gör mig ganska irriterad å besviken framför allt...
Jag bryr mig om henne å de lilla livet som växer i henne men de verkar inte hon fatta..
Hon tar mina råd som förolämpningar vilket är hennes val jag säger bara vad jag tycker å de har hon ju själv sagt till mig att man ska göra men tydligen så e de inte bra när man gör de..
Visst träna på som du gör jag ska inte bry mig nå mer å om du har synpunkter på mig om min graviditet så kan du väl säga de...
För enligt din blogg så verkar du ju ha de.....


Kommentarer
Postat av: Heidi

Neee man skall absolut inte säga rakt ut vad man tycker och tänker hela tiden och vill man ha råd så frågar man efter det.

2010-06-22 @ 12:55:06
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0