Bättre...

Ja jag insåg efter mycket om å men att de inte e lönt å vara arg å ledsen över den där jävla kylen, som nu är lagad så jag sket i å tänka på de å då vart dagen bättre...

Jag å lilleman tog en liten cykelrunda innan putte slutade han verkligen älskar att cykla på sin fina cykel å sen åkte vi å handlade lite nya varor till kylen eftersom vi fick kasta allt som va i den.. Å då vart den alldeles för tom..

Å sen när vi kom hem från de så slängde jag i mig lite å äta sen va de dags för en cykeltur till för lillemans del å då cyklades de mot emma å chrille å så busade lilleman lite me zesar..

Å sen vart han trött å grinig så vi begav oss hemåt va hemma strax efter 20 gav prinsen lite gröt å la honom han slockna direkt..

Ja å Putte gjorde toast å fy va gott de va..

Jag hade ost,tonfisk,tomat,lök å champinjoner i min å den va sjukt god.. Blir nog å äta de imorrn kväll med :)

Imorrn ska lilleman ut på lite äventyr me sin farfar han kommer bli helt överlycklig..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0