Badrummet..

Ja direkt efter de förra inlägget så tog jag tag i badrummet å gud så skööönt de känns nu :)

Jag spola rent golvet, torkade av handfatet, bytte duschdraperi, handdukar, badrummsmatta å tvålpump så nu går de i svart å grått i stället för beige å brunt som de va innan..

Jag älskar omväxling så känns skönt att allt e bytt i badrummet nu :)

Ska bara sätta in ett partylite ljus i lyktan som hänger i taket sen när golvet har torkat så de kommer lukta ljuvligt i hela badrummet :)

Å så har jag sååå sjukt mycket ljus så behöver elda upp lite å jag tycker att ett badrum ska lukta gott :)

 

Ska snart lägga lill prinsen men jusst nu tittar han på nalle puh å självklart ska han få se klart de :)

Jag måste fan duscha ikväll ska ju på stan me Camilla imorrn å vette tusan om lilleman tillåter att jag gör de imorrn förmiddag så lika bra å gö de ikväll när putte e hemma :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0