Alla känslor..

Alla känslor som strömmar genom kroppen när man är gravid..
Det är så klart blandade känslor..
Denna graviditet är jag mycket känsligare än jag va när jag väntade Markus, jag tar åt mig mer å sen grubblar jag big tokig på dom sakerna å blir tok ledsen...

Sen är ju dom bra känslorna så klart helt underbara..
När man känner de lilla livet röra sig där inne, när man får se de på ultraljudsskärmen för första gången, när man får höra dom små hjärtljuden, å när magen växer..
Det finns så mycket underbart med att vara gravid å sen förbereda sig på att bli mamma det är en känsla i sig..
Nu är jag ju redan mamma för vi har ju våran prins Markus så nu får jag förbereda mig på å han en liten guldklimp till här hemma vilket kommer bli sååå underbart..

När man redan har ett barn så hinner man inte njuta av graviditeten som man gjorde när man väntade sitt första barn för det är full fart hela tiden ibland hinner man inte ens tänka på att man är gravid för dagarna bara försvinner... Jag njuter varje dag av att vara mamma å jag längtar såå mycket tills vårat andra underverk kommer till världen..
Markus kommer bli världens bästa å sötaste storebror..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0