04:11

Ja så tidigt vaknade Markus å han va sjukt pigg så de va bara å ta upp honom ge honom en flaska å mysa å underhålla honom ett tag å när puttes klocka ringde så gick vi in i sovrummet å la oss framför tv där vi hade satt igång nalle puh.. Å puttes klocka ringer 05:20 å 06:30 hade lilleman somnat i min famn så då bar jag in honom i sin säng för jag kände att jag behövde sova lite till..

Å jag somnade om efter en stund å fick sova till 09:30 för de va då lilleman vakna..

Hade inte tänkt sova så länge men jag antar att de behövdes me tanke på tiden han vaknade hehehe min lilla busunge...

 

Idag när han är ute med sin farfar ska jag nog ta tag i lillemans rum å rensa undan lite å fixa... Å se vad man kan använda till den nya å så får man en liten bild av vad man vill ha nytt..

Jag vet lite små saker jag vill ha nytt men behöver ändå rensa undan bebis sakerna ur lillemans rum har inte vetlat inse att han börjar bli stor tror jag därför de inte gjorts tidigare...

Hoppas alla där ute får en bra dag :)

Love and Peace

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0