Vill sååå mycket..

Ja nu är jag inne i en period där jag vill sååå mycket hela tiden å de slutar oftast i all de blir en enda röra eller att de inte blir ett skit gjort...

Nu vill jag rensa å göra om här hemma men hittar inte riktigt motivationen... Patrik blir tokig på mig när jag kommer in i dom här perioderna för de brukar oftast bli väldigt dyrt när jag vill byta ut saker å göra om så jag kanske får gå igenom mitt skåp där jag har en massa saker å kolla om de e nåt därifrån som duger :)

Eller de får lov å duga nu för vi har inga pengar för en del av räkningarna på jasons besök på strömsholm kommer nu å de blir inte kul...

Jag beställde ju ett vattenfall från Partylite som jag verkligen ville ha men när jag fick hem de så va de större å tyngre än jag hade trott så nu försöker jag få tag på ingela för jag vill lämna tillbaks de för vi har ingenstans å ha de eftersom de va större å tyngre än vi trodde så de går inte å ha de på dom ställerna jag hade tänkt :( suck säger jag.. Jag e jätte ledsen eftersom jag älskar de men vad ska vi göra när vi inte kan ha de nånstans... Så jag hoppas verkligen inte att Ingela blir sur...

 

Nu har jag precis startat en Maskin tvätt å Lagt lilleman i sin säng får se om en stund om han har somnat de e ju inte alltid han vill sova den här tiden utan han tycker ibland att de e bättre å somna vid 16 å vakna vid 18 å va uppe halva natten :( Hoppas inte de blir såå idag för de orkar inte min kropp med eftersom han har sovit jätte dåligt om nätterna i snart 2 veckor..

Nä he ska man orka ta tag i köket???? De e de här jag menar jag vill å måste men samtidigt så har jag ingen lust as jobbigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0