Torsdag..

Ja då va de snart helg igen, såå skönt.

Jag har startat en maskin tvätt va lika bra å göra de direkt annars kanske de inte blir av hehehehe.

Ska även tömma diskmaskinen.

Å idag ska jag laga kycklingburgare till lunch de ska bli riktigt gott faktiskt :)

Får ta å göra de när lilleman sover för annars kan de bli svårt å få matro för han härjar alltid runt när man ska äta på nå konstigt sätt dom vet när dom ska sätta igång :)

Jusst nu sitter han i sin gunga å gungar å han älskar de för de har han inte gjort på evigheter för batterina har vart slut så kom jag äntligen ihåg batterin när vi va å handlade :)

Så han sitter i den å njuter han tvär somna i den igår hehehehe den är väl avslappnande skulle jag tro me lite svag musik i bakgrunden å sen bara gunga fram å tebax tror att jag me skulle kunna somna då :)

 

Jag har köpt ett par nya skor till begravningen åxå jag hade ju inga svarta så åkte jag å putte iväg å kolla lite å då hitta vi ett par skit snygga stövlar dom har klack så dom lär ju vara snor hala men jag får hålla hårt i nån så kanske jag inte ramlar..

 

Jag vill ha hem beställningarna från ljuspartyt jag hade. Jag vill ha mina nya dofter å den jätte fina olje behållaren jag köpte till badrummet me min underbara badrummsdoft :) Men jag köpte ju även en ny badrumsdoft men i ljus då så de ska bli kul å testa sen vill jag ha hem mitt vattenfall å min buddha :)

Gud va man kan längta efter materiella ting de e ju helt sjukt om man tänker efter att saker kan göra en så glad ibland.. De finns ju dom som inte har nånting liksom man uppskattar inte det man har på de sättet man borde känns de som utan man vill ha nytt å göra om hela tiden jag är så period vis i alla fall :(

Nä nu ska jag dricka upp min yoghurt¨å bara njuta en stund i soffan.

 

Markus mitt liv mitt allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0