Torsdag...

Jadå va de torsdag idag :)

Å jag blev väckt kl 08 av min lilla gangster :) Han är lite grinig men de beror nog på ögoninflamationen han har :(

Så jag har plockat undan all tvätt, städat lillemans rum, dammsugat hallen å sovrummet å toan så klart, så jag ska ta jasons rum, köket å vardagsrummet efter våra bästa år..

fick insperation till å städa igår när jag fick hem min Buddha från Partylite å så köpte vi en ny blomma till fönstret i sovrummet å de vart sååå fint så då ville jag ha resten av lägenheten fin å ren så då blev de å börja när jag vakna imorse men jag kommer ju inte hinna städa klart idag för Martina ska komma vid 14 taget så jag får skura golven å damma imorrn eller ikväll..

Nu väntar jag såååå mycket på resten av min beställning de borde komma nästa vecka vill ha dom grejerna nu ju men men de e bara å vänta :(

 

Så fint vart de i sovrummsfönstret :)








Min fina Buddha







Så ser busungen ut idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0