Ögoninflamation.

Imåndags på eftermiddagen började lillemans öga att rinna å gegga ihop så jag tvättade rent å ringde sjukhusrådgivningen där på kvällen å dom sa att jag skulle hålla de rent me vanligt vatten å bomul å att jag skulle göra de flera gånger om dagen.
Dom sa även att om de inte hade gått över till de andra ögat tills idag så skulle vi uppsöka en vårdcentral så de gjorde vi idag men dom tyckte att vi skulle fortsätta hålla rent hemma me vatten och så som vi redan har gjort. Men vi skulle självklart höra av oss om de blev värre vilket vi verkligen hoppas att de INTE blir.
Han kändes lite varm nu under dagen så jag tempa honom å den visade 37,7 så han fick lite alvedon å så la ja honom i sin säng å där ligger han å sover så sött jusst nu mammas stackars lilla kille..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0