Nu Så...

När jag väl kommer igång då går de undan..

Frysen är fixad å iordning gjord så de har även blivit lite grejer uppskrivna på inköpslistan som ska in i frysen men inte mycket alls faktiskt skönt de gillar inte när frysen är överfull..

Vi har ju visserligen 2 frysar till ute i förrådet men i dom är patriks färdiga matlådor å lite av lillemans mat.

Idag blir de potatis å en köttfärsrätt till middag mums ska de bli för de va ett tag sen man åt den så de ska bli riktigt gott.. Å nu sitter jag å väntar på att maskinen ska bli klar så jag kan hänga den å slänga igång maskin nummer 2..

Lilleman sover nu vilket han har gjort en stund å när han vaknar då e de dags för honom å äta lite lunch å få en ren blöja sen får vi se om vi lägger oss i sovrummet å myser i våran säng till en barnfilm.. Lillefot eller nalle puh blir de nog i såna fall :)

 

Jag vill bara säga att jag älskar å uppskattar min familj såå mycket dom är det bästa i mitt liv..

 

Vi för alltid <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0