Natten

Igår gick ja å la mig väldigt tidigt ja låg i sängen redan vid 21 mådde inte riktigt bra så jag valde att gå å lägga mig å de va nog tur att ja la mig så pass tidigt för Markus har vaknat 3 gånger inatt :(
Så man e ändå inte utvilad fast man la sig så pass tidigt..
Nu sitter han å äter lite gröt sen blir de disneydags som går på tv de brukar han kolla på på Lördagar :)
Idag ska vi iväg å handla lite eller de e tanken i alla fall sen ikväll blir de å åka å basta ska bara ringa pappa å kolla vilken tid han skulle till farmor å farfar å basta så vi inte kommer dit precis samtidigt.
Jason mår bättre för varje dag tycker jag men jag mår så himla illa när vi ska kolla hans sår för jag tycker sånt är såååå äckligt vet inte varför men jag klarar bara inte av sånt..
Så jag hoppas dom här 2 veckorna går fort..
Måste tempa honom idag åxå de e inte så kul de heller kan jag lova å han gillar de inte riktigt heller men han låter en göra de han är för snäll man får typ göra allt med honom. Våran lilla jason.

Nä he snart måste jag äta lite frukost...





Gammal bild på lilleman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0