Min Lördag..

Ja min lördag lär bestå av en massa tvättande å plockande här hemma kul va???

Ibland undrar jag är de här mitt liv är de så här jag ska leva???

Markus är de bästa som någonsin har hänt mig å jag älskar honom över allt annat å att vara hans mamma är de bästa som finns..

Men mina vardagar ser rätt tråkiga ut eller även helgerna.. Jag är bara hemma å tar hand om min älskade son å HELA hushållet jämt å jag får göra allt själv hela tiden känns de som..

Det är sååå himla tråkigt....

Som idag tex är de lördag och jag skulle vilja gå på stan å fika eller luncha me en kompis men de går inte för jag har inga pengar för jag tar så några dagar så jag ska kunna va hemma me markus längre å av Patrik får jag inga så jag är ju fast här hemma me alla tråkiga rutiner...

 

Men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0