Massa kiss.

Ja idag har de vart en hel del kiss här hemma.

Jason har kissat på sig 2 gånger under dagen å fler gånger lär de väl bli under natten :(

Han kan inte hålla sig å så har de vart ett tag tror de beror på hans förstora prostata å inflamationen han har i buken. Så jag fick starta en till maskin nyss me alla filtar jag hade lagt i hans säng plus att jag fick duscha av hundsängen så den får stå på tork i badrummet under natten.

Även Markus har kissat igenom blöjan idag hehehehe hela han va blöt vilken kissdag jag har haft hoppas verkligen inte morgondagen bjuder på lika mycket kiss för så kul är de inte å tvätta å skura :(

 

Jason har påbörjat sin hormonbehandling idag så den behandlingen är slut nästa fredag skönt de sen är de bara antibiotikan i ytterligare 2 veckor efter de :( suck för alla mediciner..

Hormon tabletterna får inte jag ge Jason han på apoteket sa att tjejer inte ska komma i kontakt me dom skummt. Va skulle jag gjort om jag inte hade haft Putte dåskulle inte Jason fått sin medicin då???

Aja de är i alla fall patrik som ger dom tabletterna å jag ger Jason antiobiotikan för den har dom inte sagt nåt om att jag inte får komma i kontakt med..

Snart börjar kniven mot strupen som jag ska se sen efter de blir de ut me jason en sista gång å sen lägga sig.
Då har jason kissat 3 gånger på 3 timmar så då kan man ju hoppas att han har tömt blåsan helt inför natten för de suger verkligen å ta reda på ett nerkissat golv mitt i natten de har jag gjort ett par gånger vill jag lova å vill gärna slippa de.. Så vi får hålla tummarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0