Lunch..

Ja då har jag precis lagt lilleman i sin säng får vi se om han somnar..

Jag har även börjat me min lunch har vart jätte dålig på å äta dom senaste dagarna kan ju kanske vara därför jag mår som jag mår i kroppen...

Skulle starta en maskin tvätt men såg att sköljmedlet va slut suck kan fan inte tvätta utan sköljmedel de går bara inte så jag måste in å rota igenom skåpet som ser ut som en jävla bomb fy har ingen lust me de alls får se hur jag gör me de.. Fast de skulle ju vara skönt å få lite ordning i de så vem vet ja kanske tar mig i kragen...

Jag har tömt diskmaskinen å stoppat i all disk som stod på diskbänken efter att putte lagat mat till sina matlådor igår så den vart typ full direkt så efter jag har ätit min lunch e de bara å starta den igen såå tråkigt å tömma diskmaskinen hatar de å de e väl antagligen därför Patrik ALDRIG gör det..

Skulle behöva ta en riktig stor städning här nån dag fan va skönt de e när de e klart å allt e så rent å fint men fan så tråkigt det e å städa...

Nä he om jag skulle återgå till spisen så de blir nån lunch av de hela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0