Lördagen..

Ja ha då va snart lördagen åxå slut..

Idag har vi vart å Grattat Anders som fyller idag, jag har plockat å tvättat här hemma som vanligt.

Har även gjort god mat å fixat me de..

Dagarna ser likadana ut tycker jag :( Jag tvättar, plockar å fixar jämt här hemma känns de som..

Markus ligger å sover så sött i sin säng jusst nu :)

Hoppas han sover bra inatt.. Jag hoppas att jason kan hålla sig längre å längre så man slipper gå ut me honom nattetid för de e riktigt jobbigt kan jag lova att man aldrig får den sömn man behöver, de tar på krafterna kan jag lova..

 

Aja om jag ska ta å fixa lite till innan de e dags å rasta jason sen gå å krama kudden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0