Jason..

Vi va ju på strömsholm me jason igår..

Det hade blivit lite lite bättre men de va fortfarande inte bra :(

Främre å bakre buken va fortfarande inflamerat :( Så han ska äta sin starka antibiotika i typ 3 veckor till. Vetrinären ringde upp mig igår när vi va på stan å vi hade ett långt samtal om hur man kunde gå till väga å de snabbaste å effektivaste sättet måste godkännas av mitt försäkringsbolag innan man kan sätta in metoden de har me deras ersättning å göra så det är ju verkligen bara hoppas att dom ger sitt godkännande så jason kan bli bra så fort som möjligt.

Det dom va tvugna å godkänna är metoden att man sätter in ett preparat som hjälper till att minska prostatan å sen att man kastrerar honom men vetrinären sa att vissa försäkringsbolag vill inte ersätta kastreringen om man lyckats minska prostatan så jag håller tummarna till att mitt försäkringsbolag som jag har försäkrat jason i är dom bästa å att dom säger vi ersätter kastreringen i alla fall. För bara kastreringen kosta 4000-5000 sa vetrinären å de e ju en del pengar så de skulle vara underbart om dom va me å betalade på den summan :)

Men som sagt det är bara att sitta å vänta på de beskedet..

Men de har ju vart en hel del dåliga besked under de här året som typ precis har börjat så jag är ganska övertygat om att de kommer vara strul i de här å att de blir ett dåligt besked men jag håller tummarna så hårt jag bara kan för ett bra besked..

Han hade även för lite vätska i kroppen å då är min fråga hur får man i en hund vätska om han bara dricker de lilla han vill ha??? Har hällt i en del mjölk i vattnet nu får se om de går bättre då..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0