Helt slut...

Jag är verkligen helt slut.

Fy fan vilken natt :( De vart som jag trodde.. Jason kissade på sig även under natten.

Så de va bara upp å torka å skura lite snabbt sen ut å rasta honom å sen när jag kom upp så gav jag lilleman mat. Så jag va uppe i 1,5 timme inatt å de va inte de minsta kul kan jag lova.

Så de blir å skura jasons rum rejält under dagen me klorin å grejer..

Ska rosta lite blodpudding i ugnen åt jason han är helt galen i de :) De tar ca 1 timme sen e de klart :)

Jason dricker ju så dåligt me vätska de visade även proverna dom tog på strömsholm så jag har kommit på ett litet knep så han dricker någorlunda bra i alla fall å de e att jag har i lite grädde i vattnet :)

Å de borde ju hjälpa honom lite på traven till å gå upp i vikt tycker jag.

Idag blir de dag nummer 2 me dom där hormontabletterna som han ska äta i 7 dagar men måste vänta på att Patrik ska komma hem innan han kan få dom..

Men antibiotikan har han fått idag i alla fall de e mycket å hålla reda på nu. Alla mediciner, vätskeintag osv.. Fan vad jag längtar tills han är helt frisk så man kan börja göra allt man gjorde innan me honom så som bus å träning. Nu ska han ju absolut inte göra nåt som gör att han anstränger sig så hans liv för tillfället är väldigt tråkigt.

 

Jag ska nog passa på å sova under dagen när lilleman gör de :)

Idag ska ingela komma me den röda kupan jag skulle köpa av henne å så skulle hon hämta pengarna för skålen jag köpte av henne när hon va här å höll i ljuspartyt.

Jag bara älskar Partylite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0