Funkar inte..

Ja igår så skrev jag hur Markus mat schema ser ut så att Patrik vet på helgerna när han är hemma men tror du han fattar ändå svar nej... Jag blir så trött..

Jag gav Markus en portion välling till frukost kl 9 å så nu när jag skulle ge honom sitt mellan mål vid 11:30 då har patrik hällt i honom 1 flaska välling för att han grät lite jag blir TOKIG på patrik han fattar verkligen noll han tror att så fort Markus gråter så är han hungrig hur trög får man vara liksom ???

 

Jag blir så arg, irriterad å ledsen på samma gång för jag gör verkligen allt här hemma å inte ens en lappjävel kan han följa där de står precis vilka tider å vad han ska ha kan man bli mer trött???

Tror inte de..

 

Å sen de här att han aldrig vill göra nåt blir jag åxå galen på...

Han vill bara vara hemma å inte göra ett skit så ibland känns de fan som ett fängelse..

Svårt å typ åka till tuna, gå på stan, gå till badhuset ja vad som helst..

Men nej då de e ju så synd om honom han är ju sååå trött för han jobbar ju hela veckorna bla bla bla..

Tror jag kommer får göra allt de jag gör nu plus att jobba sen när jag väl börjat jobba hatar att han är så.. Men de e ju hans mamma som har uppfostrat honom så att de e tjejen som ska göra allt för hon har tydligen alltid gjort allt. Men hallå hon har ju vart hemmafru å sluppit jobba de e lite skillnad liksom..

 


Kommentarer
Postat av: Heidi

Du kan väl inte mena att han får frukost kl 9 och sen mellanmål kl 11,30? Då skall han väl endå ha lunch?

2010-02-21 @ 18:16:42
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0