Fullt upp...

Ja idag har det vart full rulle..

Vi drog till öb å handlade schampoon, balsam å annat som man alltid behöver som disktrasor å sånt skoj :)

Å efter öb blev de å åka till ica maxi å fylla på mat förrådet lite :)
Sen åkte vi hem å lämnade allt sen tog vi me jason å åkte till Tarja å Micke en stund å efter de blev de å köpa me en kebab tallrik hem som vi delade på :)
Sen har jag tvättat å diskat lillemans nappflaskor bland annat sen har jag även tömt diskmaskinen..
Lilleman är väldigt grinig för tillfället :( Kanske fler tänder på väg..
Kl 19 ska vi till farmor å Basta ska bli skönt man sover så bra när man har bastat.. Skulle vilja bädda rent åå men de gjorde jag för bara ett par dagar sen så jag tror jag hoppar över å göra de idag så kul e de inte å tvätta sängkläder å framför allt så e de ju sååå tråkigt å byta dom fan jag hatar de..

Ja de va lite om vad som har hänt idag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0