Fredag :)

Då va de äntligen fredag fy va skönt säger jag bara :)

Markus har ju sovit himmla dåligt på nätterna den här veckan så nu ska de bli såå skönt att de e helg så jag får lite hjälp av Patrik nattetid..

Idag händer de väl inte så mycket vi kanske ska över till Micke å Zandra men de e inget som är bestämmt än.

Sen ska väl jag tvätta lite nu under dagen för tvättkorgen börjar bli full igen å jag hatar de..

Idag blir de banan för lilleman som mellanmål för nu är dom mogna så nu luktar de banan i hela vardagsrummet dom måste ju typ bli bruna i skalet för att dom ska vara bra för lilleman..

Han har 4 stycken så de kanske blir en innan lunch å en innan middagen :)

 

Igår va ju Martina här å de va verkligen hur trevligt som helst.

Hon kom vid 14 taget å åkte inte förrns 19:30 tiden gick verkligen såå fort å de kändes som vi hade kännt varann i evigheter allt kändes så lätt å naturligt me henne de va verkligen jätte skönt vi bestämmde så klart att vi ska ses snart igen..

Vi bjöd henne på Mat å så hyrde vi nya beck som vi kolla på men den va inte så där jätte bra vilket va lite tråkigt för alla andra beck filmer är ju skit bra..

 

Markus öga är väldigt rött runt om där all gegga har setat så de ser ut som han har fått en rak höger min lilla kille :( Jag hoppas han blir av me den där skiten snart... Han är ju såå grinig så de måste ju klia å svida en hel del :( Min lilla prins..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0