Bra start..

Ja denna morgon började riktigt bra jag fick vakna till å allt utan all lilleman skrek han låg så tyst å nöjd i sin säng å pysslade me sigg å de va såå skönt kan jag lova å få vakna till liv innan man kliver upp.

Å så möttes jag av världens gladaste kille när jag klev in i hans rum för att plocka upp honom :)

Så denna dag har börjat kanon bra bara hoppas att den fortsätter så..

Jag ska nog försöka å plocka å dona lite idag men finns ingen lust undra om de beror på morgondagen.. Då ska vi ju gå på stoffes begravning :( Kommer verkligen bli skit jobbigt..

Men ska försöka få lite gjort här hemma idag i alla fall kommer bara bli jobbigare om jag inte gör nåt tror jag för då tänker man på de ännu mer..

Kom ett set me nya kläder åt lilleman igår i stl 74 as tuffa tycker jag :)

Skulle behöva rensa lite bland mina ljus å ljuslyktor men de vet jag inte om jag orkar idag de skjuter jag nog upp till nästa vecka å så plockar jag me tvätt å disk idag i stället å lillemans saker som ligger precis överallt :)

 

Så glad va han när jag kom in i morse :)







Lillemans nya fina kläder :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0