Begravningen..

Ja igår var vi på Stoffes begravning..

De va verkligen sååå fint men sååå jobbigt man vill verkligen inte fatta att han inte kommer komma tillbaks.

Jag grät verkligen jätte mycket.

Fy vad jag led me Stoffes mamma, syskon å lilla Martina fy bubblan kan inte föreställa mig vad det är dom behöver gå igenom bara för att en annan bettede sig som en idiot..

Efter begravningen vart vi hembjudna till martina å där bjöds de på öl, vin å smörgåstårta hans mamma sa att det var så Stoffe å de va de verkligen..

Det var verkligen en jätte fin dag samtidigt som den var jätte jobbig.

Jag fastnade för Stoffes mamma direkt shit va härlig och underbar hon är.. Vi ska till henne nån dag i veckan vi sa att vi kommer finnas här för henne å då sa hon att vi var välkommna hem till henne jämt och att de betyder jätte mycket för henne att vi finns här..

När vi skulle gå så kramades jag å Anette (stoffes mamma) å då viskade hon i mitt öra jag har bara hört gott om dig från Martina jag hoppas du tar hand om henne nu.. Å mitt svar va ju givitvis självklart..

Martina å jag Kramades flera gånger vi klickade direkt såå bra så allt känns så bra å naturligt me henne å hon känner precis samma sak..

Jag messar henne minst en gång om dagen för å se hur de går för henne där hemma å vi ska ses nästa vecka å luncha eller nåt.. Hon är bara såå go jag förstår att stoffe fastna för henne..

 

 







Blomman vi köpte





R.I.P Christopher Humbla 1984-2010

Vi möts igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0