8 Timmar..

Ja jag gick å la mig 00:00 igår å va tvungen å gå upp 08:00 imorse för Markus vägrade sova längre å på dom 8 timmarna så har jag fått gått upp 5 gånger under natten för markus har skrikit..

Så jag är så trött att jag ser i kors mina ögonlock är sååååå tunga kan jag lova.. Han har sovit skit dåligt varje natt i över en veckas tid nu å de tar på krafterna kan jag lova jag är helt slut i både huvudet å kroppen pga brist på sömn..

Önskar jag kunde få sova en natt igenom helt ostört fy fan va underbart de skulle vara..

Men de får jag nog vänta me ett bra tag för Markus har vaknat nångång eller ett par gånger varje natt sen han föddes å han blir 9 månader den 6:e mars.

Aja nu vet jag inte vad jag ska skriva måste ge jason sin medicin å rasta honom så bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0