3 timmars sömn..

Ja inatt så tyckte markus att sin mamma bara behövde sova 3 timmar..
Han har vart jätte gnällig ja såå gott som hela natten.
Skrikigt, gnällt, gråtit ja ni vet.
Så jag e helt död kan jag lova jag skulle sååå gärna vilja gå å lägga mig igen men de går ju inte för Markus e ju hur pigg som helst så de e bara å bita ihop å försöka hålla sig vaken..
Vi ska ju iväg till Camilla lite senare för hon fyller ju idag grattis gumman älskar dig.
Så jag hoppas jag vaknar till under promenaden till henne för de e ju en bit :)
Jag har vart duktig å startat en maskin tvätt så här på morgon kvisten :)
Markus e fortfarande lite halv grinig vet inte riktigt vad de e me honom...

Nä nu ska jag gå å mysa å busa me min son å se om han blir lite gladare av de hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0