Kunde inte hålla mig :) hehehehe

Nä precis ja kunde inte hålla mig från å göra nåt :)
Så jag har bäddat sängen vilket jason snart kommer ha förstört när han hoppar upp där :) Men då e de skönare att överkastet e på än våra sängkläder.
Sen har jag soppat i Jasons rum för den hunden grisar som tusan när han äter de e torrfoder över hela golvet typ eller smulbitar å de ser sååå tråkigt ut :) när cesar e här så städar han upp de me glatt humör :)

Sen så slet jag å Patrik fram alla mina partylite ljus ur förrådet där vagnen står för dom luktar ju sååå mycket så vill inte ha dom på samma ställe som lillens vagn, löjligt kanske men sån e jag :) För dom luktar ganska starkt.
Å nu har jag problemet att jag vet inte vart jag ska ha dom. Å de e inte några kartonger vill jag lova :) får ta å kolla upp de där lite nu innan jag åker på kalaset annars när jag kommer hem för jag vill inte ha ljus över hela köksbordet.

Jason har blivit så sjukt kelsjuk.
Han ska vara med hela tiden.
lämnar inte min sida typ en riktig mamma gris :)
Fast de tycker jag e rätt så gulligt de va ju därför jag skaffa honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0