Blutsaft...

Ja ha då måste man köpa en ny blutsaft å pina i sig för besöket hos barnmorskan för en stund sen bevisa ju att de faktiskt va en bra kombination ihop me järntabletterna.
Å jag lovar de smakar skit men jag får fortsätta å pina mig eftersom de faktiskt hjälper ja låg på 118 nu i värdet å så bra har jag aldrig legat så de va kul.
Men ja e ju fortfarande sååå sjukt trött men de berodde inte enbart pga mitt järnvärde sa Mia nu när de e sååå nära de beräknade datumet sååå e de vanligt att man e trött.

Nu väntar jag på min lunch de blir korvstroganoff å inte vilken som helst utan Puttes berömda den e sååå jävla god :)
Vi ska nog åka till västerås en sväng idag Putte behövde köpa nya bromsskivor eller nåt liknande :)
hehehehe jag å bilar :)

Gud vilket härligt väder jag bara njuter å njuter å de gör plantorna jag har ställt ut på balkongen åxå :)
De ska tydligen vara sånt här väder hela veckan nice nice säger jag..

Nä nu ska jag käka lite å sen får vi se om jag börjar me nåt här hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0