14 dagar kvar :)

Ja idag e de exakt 14 dagar kvar till de beräknade datumet för lillens ankomst :)
Alla frågar om jag e nervös in för förlossningen..
Å självklart e jag de. Jag hatar sjukhus å nålar så de gör ju de hela lite jobbigare...
Å så gillar jag inte att dom klipper för att man ska spricka mindre jag tycker de låter himla läskigt fy.
Å sen e ja ju livrädd för å sys vilket dom gör när dom klipper å om man spricker vilket jag tror dom flesta gör.
Stygn där nere liksom me avföring å urin de låter ju inte så himla bra tycker jag.
Fy blir illamående bara jag tänker på de...
Så jag vet inte hur min förlossning kommer att gå om jag ska va helt ärlig me tanke på alla mina fobier..
Men Lillen måste ju ut finns ju liksom ingen återvändo nu..
Sen e jag lite orolig över smärtan självklart, för ryggbedövningen ska jag INTE ha me tanke på min vidriga nålfobi.
Å min smärt tröskel e ju som sagt VÄLDIGT låg...


14 dagar från de beräknade datumet :)

Kommentarer
Postat av: Natalie

Fy vad jobbigt med dina fobier - jag var likadan, men när jag väl låg där så tog jag ryggbedövningen och det var verkligen värt det! Jag åkte in och sa att jag absolut inte skulle ha, men sen gjorde det så himla ont så jag tog ändå. :-) Och jag lovar dig att stygnen efteråt kommer du inte känna när dem syr för du kmr ha så fullt upp med det lilla underverket. :-) Lycka till!

2009-05-21 @ 09:00:37
URL: http://sternhagnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0