Vilken dag..

Denna dag har vart lååång å jag har vart sååå trött..

Jag å lilleman slumrade till i våran säng å sov i ca 1 timma sen kom Putte hem å då vakna vi till liv vilket va bäst :) Annars kanske vi hade sovit fortfarande..

Jag har precis tagit en duch vilket va grymmt skönt man vaknade till lite grann i alla fall hehehe nu duchar Putte å lilleman ligger i sin säng å ska sova för natten men han e inte riktigt nöjd så man får gå in lite då å då å ge honom nappen å prata lite me honom :)

Sen blir de å bädda rent i sängen sjukt nice älskar å sova i en renbäddad säng slulle de inte va sååå sjukt tråkigt å byta sängkläder så hade jag nog gjort de varje dag :)

Nä om ja ska gå å läsa lite för lilleman

 

Ha de gött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0