Tand nummer 3

Ja nu e markus tredje tand på väg :)

Den borde spricka igenom när som helst.. Han har vart extremt grinig dom senaste dagarna men jag trodde ju aldrig att de va en till tand på väg redan för de va ju inte alls längesen tand nummer 2 kom..

Men när jag gjorde honom i ordning i morse då såg ja den å då fattade jag ju att de va pga tanden han har vart grinig å till och med kanske därför han har sovit så dåligt dom senaste nätterna.
Jag fick sova något så när i natt om man jämför me dom nätterna jag har haft innan.. Men jag e ju fortfarande sååå trött men på nåt sätt så klarar man sig genom dagarna me bara ett par timmars sömn e de Mamma krafterna som kommer fram eller???? :)
Idag ska vi över till Emma en sväng, Markus gudmor.
Hon messade igår å frågade om vi ville komma över å jag svarade självklart vill vi de :)
Så de blir nog å knata dit efter våra bästa år nån gång för jag bara måste se mitt program hehehehe jag känner mig som en gammal tant som har fastnat i den där serien hehhehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0