SÖMN..

Ja inatt hoppas jag på lite sömn..

Lilleman har sovit väldigt dåligt dom senaste nätterna vilket har resulterat i att jag knappt har fått nån sömn å de känns för jag e helt slut i både huvudet å kroppen men men inte mycket å göra de e sånt som hör till när man har småbarn, sömnlösa nätter alltså..

Men han har vart himla trött å grinig hela dagen å somnade direkt när jag la ner honom i sängen så de e ju bara hålla tummarna att han e så trött att han sover hela natten för de skulle va sååå sjukt skönt me lite sömn shit alltså...

Idag har jag å lilleman vart på mitt jobb en sväng där bjöds de på smörgåstårta å trevligt sällskap :) Sen kom pappa förbi här på en fika å de va trevligt som alltid..

Nu sitter jag här i soffan å e sååå trött men vill inte gå å lägga min nu väntar ju på mitt program "kniven mot strupen" som börjar kl 21 undra om jag orkar vara uppe tills dess hehehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0