Natten..

Vill bara börja me å tacka för alla komentarer..

Ja kvällen/natten har vart jobbig för lilleman hans tand å feber som spökat så han har vart orolig stackarn. Ja la honom vid 19 som vanligt å då somna han å sov till 23 å då va han så ledsen å ville inte alls sova så ja fick vagga honom i famnen å 00:30 tror ja att jag la ner honom i sin säng igen å så har han "pratat" i sömnen till å från hela natten å 06:20 imorse vakna han å ville ha mat å då somna han om till 09 så han har ju sovit en del i alla fall så får se hur han sover under dagen.

 

Idag ska ju Putte på julbord me jobbet så då blir jag själv även denna kväll :(

Å han kom hem 23 igår kväll så de va riktigt tråkigt å de lär ju bli ännu senare ikväll men men inte så mycket att göra åt de bara å se glad ut..

Imorrn ska jag å Markus på julbord me mitt jobb :) Dom ville så gärna att ja skulle ta me honom å självklart gör jag de jag älskar ju varje minut tillsammans me min lilla solstråle :)

Han e Mammas lilla kille hehehhehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0