Myspys

Ja när Markus kom hem vid 19:45 så vart jag så klart sååå glad av å se honom även om han bara vart borta ett par timmar man lyser alltid upp när man ser honom, min lilla solstråle..

Heidi å Emil hade köpt me en Pizza tusen tack. Så den har jag å Jason smaskat lite på men vi fick inte i oss hela så den finns i kylen kan tänka mig att Putte kommer behöva den i morrn hehehehe.

Jag å lilleman har så klart haft lite turbo mys innan han la sig han fick lite gröt för han hade ätit hos moster för typ 1,5 timme sen.. Så nu ligger min prins i sin säng :) Han hade lite feber men inte så farligt så jag hoppade över å ge honom alvedon vill inte hålla på å ge sånt så fort de e nåt känns inte som om de e så bra..

Nu sitter jag här framför idol me min cola å mina nötter å me mina tända ljus så klart mys pys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0