Mys pys..

Ja nu tittar jag å lilleman på Nalle puh :)

De e riktigt mysigt å titta på film ihop faktiskt men jag kan typ filmen utan till man har ju sett den ett par gånger sen han fick den nu :)

Men hans andra filmer ska han få i julklapp å då e de 3 nalle puh filmer till å så 2 landet för längesedan filmer så man får stå ut me denna ett tag till :)

Han har visserligen lite andra filmer åxå men dom e lite för låånga så han tröttnar efter ett tag nalle puh filmerna e alldeles lagom långa :)

Så de blir en riktig mys pys dag me min son idag :) Sen när Putte kommer hem så blir de en mysdag me hela familjen :) Bla lite pulkåkning :)

Nä nu ska jag dyka ner på filten å fortsätta mysa me min solstråle framför filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0