Kvällstid

Jag har kommit fram till att min motivation till att fixa här hemma kommer på kvällen...

Så de e på kvällarna jag pysslar å plockar lite här hemma de blir ju inte lika mycket gjort som om jag skulle ha motivationen dag tid men men man ska inte klaga den kommer ju i alla fall :)

Så igår vart de å laga lite mat så vi åt allihoppa samtidigt å de va riktigt mysigt de slutade me att jag fick äta kall mat men endå hehehe. Sen vart de å tömma diskmaskinen, diska alla våra kock knivar.

Städa toaletten å handfatet :) Så lite fick jag gjort i alla fall få se hur det blir ikväll :) Nu ska jag i alla fall gå å starta en maskin tvätt för de krävs de ingen direkt motivation för å göra hehehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0